Masz pytania skontaktuj się z nami:

+48 604 434 393

kontakt@tylkodobrerozwiazania.pl

Gdzie jesteś
Strona główna » O nas » Nasz zespół » Marta Krawczyk

Marta Krawczyk

“Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, nie zdaje się być do czegokolwiek przydatne.”
Winston Churchill


Psycholożka, trenerka, konsultantka

Zawodowo:

Psycholog – absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS oraz studiów podyplomowych na kierunku Praktyczna Psychologia Społeczna. Studentka Szkoły Psychoterapii Mabor w nurcie zintegrowanym i systemowym. Trenerka dramy stosowanej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie pracy w biznesie oraz jako trenerka rozwoju kompetencji społecznych i menedżerskich.

Rozwojem ludzi zajmuje się od 15 lat, realizując projekty rozwoju potencjału pracowników dla wielu międzynarodowych korporacji. Zdobywała doświadczenie zawodowe pracując jako trenerka, konsultantka, menedżerka zespołów i rekruterka dla wielu branż, w tym.: finansowej, ubezpieczeniowej, farmaceutycznej, technologicznej, medycznej, motoryzacyjnej, konsultingowej, FMCG i IT. Poprowadziła kilkaset szkoleń, łącznie ponad 1000 dni szkoleniowych, w których uczestniczyło blisko 7500 osób.

W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na doświadczanie i aktywne metody pracy, wykorzystuje techniki dramy. Pracuje stacjonarnie oraz online. Uczestnicy jej szkoleń wysoko oceniają możliwość praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy i przećwiczenia nowych umiejętności podczas kreatywnych, angażujących warsztatów, w sprzyjającej rozwojowi atmosferze.

Jako psycholog wspiera pracowników firm pracując indywidualnie i z grupami, współpracuje z fundacjami działającymi na rzecz dorosłych, dzieci i młodzieży wspierając ich w sytuacjach trudnych, stresowych czy kryzysowych. Interesują ją zagadnienia związane z terapią systemową i pracą z rodziną.

Kluczowe kompetencje:

  • Prowadzenie warsztatów, szkoleń, moderacji, sesji ewaluacyjnych (stacjonarnie i online)
  • Opracowywanie programów rozwojowych dla pracowników i menedżerów, m.in.: diagnoza potrzeb, projektowanie rozwiązań, ewaluacja działań rozwojowych
  • Wsparcie psychologiczne pracowników m.in.; w sytuacjach kryzysowych, stresu, wypalenia zawodowego, trudności w kontaktach międzyludzkich
  • Zarządzanie jakością obsługi klienta, m.in.: tworzenie standardów, procedur, optymalizacja istniejących procesów
  • Budowanie proklienckiej kultury organizacyjnej
  • Prowadzenie sesji badania kompetencji menedżerów (Assessment Centre, Ocena 360)
  • Diagnoza i tworzenie modeli kompetencyjnych
  • Superwizja szkoleń

Zrealizowane projekty:

  • Zaprojektowanie i zrealizowanie projektów rozwojowych dla pracowników i menedżerów międzynarodowych korporacji, wielu branż
  • Przygotowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego dla kilku organizacji międzynarodowych
  • Opracowanie i wdrożenie procedur obsługowych w Centrum Obsługi Klienta, call center i contact center
  • Optymalizacja istniejących procedur obsługowych w ramach fuzji dwóch firm
  • Indywidualna praca z menedżerami i pracownikami – trening on the job
  • Opracowanie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników i przygotowanie wewnętrznych trenerów do ich prowadzenia – TTT
  • Opracowanie modelu kompetencji dla pracowników różnych działów
  • Rekrutacja pracowników do Zespołów
  • Prowadzenie sesji Assessment Centre na stanowiska menedżerskie, również w roli Assesora
  • Opracowanie zestawu zadań Assessment Centre na potrzeby konkretnego stanowiska
  • Przygotowanie prelegentów do wystąpień podczas konferencji branżowych i spotkań z klientami

Zakresy prowadzonych szkoleń:

  • Komunikacja interpersonalna
  • Budowanie relacji i współpracy
  • Zarządzanie zespołem rozproszonym
  • Zarządzanie zespołem zdalnym
  • Rozwój zespołu
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Trening asertywności
  • Trening radzenia sobie ze stresem
  • Inteligencja emocjonalna
  • Automotywacja
  • Twórcze rozwiązywanie problemów
  • Train the Trainers
  • Prezentacje i wystąpienia
  • Autoprezentacja, Personal branding

Prywatnie:

Miłośniczka dalekich podróży, włoskiego kina i psów. Najlepiej wypoczywa w otoczeniu przyrody z dala od cywilizacji. Patrzy na świat przez różowe okulary i wierzy, że to my sami jesteśmy architektami swojego życia.

Dane kontaktowe:

telefon: 504 176 662

email: marta.krawczyk@tylkodobrerozwiazania.pl

Wizja

Zwiększamy wartości firm

Robimy to co lubimy i to, co sprawia nam przyjemność, a przy okazji zarabiamy pieniądze dla naszych Klientów

WIĘCEJ

Wartości

Tym kieruje się TAK!

Odpowiedzialność, Partnerstwo, Efektywność, Innowacyjność, Rozwój, to nasze drogowskazy  biznesowe.       

WIĘCEJ

Doświadczenie

Zadowolenie Klienta

Ponad 20 lat doświadczeń. Z usług naszych trenerów i konsultantów w obszarze projektów i szkoleń skorzystali

WIĘCEJ