Marta Krawczyk
“Jestem optymistą. Bycie kimkolwiek innym, nie zdaje się być do czegokolwiek przydatne.”
Winston Churchill
Psycholożka, trenerka, konsultantka
Zawodowo:
Psycholog – absolwentka Psychologii Klinicznej na Uniwersytecie SWPS oraz studiów podyplomowych na kierunku Praktyczna Psychologia Społeczna. Studentka Szkoły Psychoterapii Mabor w nurcie zintegrowanym i systemowym. Trenerka dramy stosowanej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie pracy w biznesie oraz jako trenerka rozwoju kompetencji społecznych i menedżerskich.
Rozwojem ludzi zajmuje się od 15 lat, realizując projekty rozwoju potencjału pracowników dla wielu międzynarodowych korporacji. Zdobywała doświadczenie zawodowe pracując jako trenerka, konsultantka, menedżerka zespołów i rekruterka dla wielu branż, w tym.: finansowej, ubezpieczeniowej, farmaceutycznej, technologicznej, medycznej, motoryzacyjnej, konsultingowej, FMCG i IT. Poprowadziła kilkaset szkoleń, łącznie ponad 1000 dni szkoleniowych, w których uczestniczyło blisko 7500 osób.
W pracy trenerskiej stawia przede wszystkim na doświadczanie i aktywne metody pracy, wykorzystuje techniki dramy. Pracuje stacjonarnie oraz online. Uczestnicy jej szkoleń wysoko oceniają możliwość praktycznego wykorzystania zdobytej wiedzy i przećwiczenia nowych umiejętności podczas kreatywnych, angażujących warsztatów, w sprzyjającej rozwojowi atmosferze.
Jako psycholog wspiera pracowników firm pracując indywidualnie i z grupami, współpracuje z fundacjami działającymi na rzecz dorosłych, dzieci i młodzieży wspierając ich w sytuacjach trudnych, stresowych czy kryzysowych. Interesują ją zagadnienia związane z terapią systemową i pracą z rodziną.
Kluczowe kompetencje:
- Prowadzenie warsztatów, szkoleń, moderacji, sesji ewaluacyjnych (stacjonarnie i online)
- Opracowywanie programów rozwojowych dla pracowników i menedżerów, m.in.: diagnoza potrzeb, projektowanie rozwiązań, ewaluacja działań rozwojowych
- Wsparcie psychologiczne pracowników m.in.; w sytuacjach kryzysowych, stresu, wypalenia zawodowego, trudności w kontaktach międzyludzkich
- Zarządzanie jakością obsługi klienta, m.in.: tworzenie standardów, procedur, optymalizacja istniejących procesów
- Budowanie proklienckiej kultury organizacyjnej
- Prowadzenie sesji badania kompetencji menedżerów (Assessment Centre, Ocena 360)
- Diagnoza i tworzenie modeli kompetencyjnych
- Superwizja szkoleń
Zrealizowane projekty:
- Zaprojektowanie i zrealizowanie projektów rozwojowych dla pracowników i menedżerów międzynarodowych korporacji, wielu branż
- Przygotowanie i wdrożenie standardów obsługi klienta wewnętrznego i zewnętrznego dla kilku organizacji międzynarodowych
- Opracowanie i wdrożenie procedur obsługowych w Centrum Obsługi Klienta, call center i contact center
- Optymalizacja istniejących procedur obsługowych w ramach fuzji dwóch firm
- Indywidualna praca z menedżerami i pracownikami – trening on the job
- Opracowanie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników i przygotowanie wewnętrznych trenerów do ich prowadzenia – TTT
- Opracowanie modelu kompetencji dla pracowników różnych działów
- Rekrutacja pracowników do Zespołów
- Prowadzenie sesji Assessment Centre na stanowiska menedżerskie, również w roli Assesora
- Opracowanie zestawu zadań Assessment Centre na potrzeby konkretnego stanowiska
- Przygotowanie prelegentów do wystąpień podczas konferencji branżowych i spotkań z klientami
Zakresy prowadzonych szkoleń:
- Komunikacja interpersonalna
- Budowanie relacji i współpracy
- Zarządzanie zespołem rozproszonym
- Zarządzanie zespołem zdalnym
- Rozwój zespołu
- Profesjonalna obsługa klienta
- Trening asertywności
- Trening radzenia sobie ze stresem
- Inteligencja emocjonalna
- Automotywacja
- Twórcze rozwiązywanie problemów
- Train the Trainers
- Prezentacje i wystąpienia
- Autoprezentacja, Personal branding
Prywatnie:
Miłośniczka dalekich podróży, włoskiego kina i psów. Najlepiej wypoczywa w otoczeniu przyrody z dala od cywilizacji. Patrzy na świat przez różowe okulary i wierzy, że to my sami jesteśmy architektami swojego życia.
Dane kontaktowe:
telefon: 504 176 662
Wizja
Zwiększamy wartości firm
Robimy to co lubimy i to, co sprawia nam przyjemność, a przy okazji zarabiamy pieniądze dla naszych Klientów
WIĘCEJWartości
Tym kieruje się TAK!
Odpowiedzialność, Partnerstwo, Efektywność, Innowacyjność, Rozwój, to nasze drogowskazy biznesowe.
WIĘCEJDoświadczenie
Zadowolenie Klienta
Ponad 20 lat doświadczeń. Z usług naszych trenerów i konsultantów w obszarze projektów i szkoleń skorzystali
WIĘCEJ